We verzamelden de meest gestelde vragen hieronder. Indien je toch nog een ander vraag hebt, neem dat contact met ons op via info@gidosokken.be. We geven graag een antwoord! 

 

Als ik bestel, wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

We hebben 2 verzenddagen per week. Op dinsdag en vrijdag worden de sokken verpakt en verstuurd. De post doet er ongeveer een 3 tal werkdagen over om het pakje in jouw brievenbus te droppen. 

 

Hoe kan ik betalen? Welke betaalmethodes zijn er?

Je kan op heel veel verschillende manieren veilig betalen, namelijk met: Bancontact, krediet kaart (visa of mastercard), bankoverschrijving, iDeal, Paypal of rechtstreeks via Belfius, ING of KBC.

 

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Natuurlijk, via e-mail krijg je een bevestiging van je bestelling. In deze mail kan je zien wat je besteld hebt. 

 

Hoe kan ik een factuur vragen?

Stuur ons een e-mail (info@gidosokken.be) met jouw bestelnummer en de facturatie gegevens en dan maken wij heel graag een factuur voor jou op. 

 

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

Dat kan zeker! Je kan je bestelling ophalen in de HARTwerk winkel van Dominiek Savio. We sturen jouw een e-mail wanneer je bestelling klaar ligt. De bestelling kan worden opgehaald tijdens de openingsuren van de winkel:  MA-DO 8u -12u en 13u– 17u | VR van 9u – 12u. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzendingen in België zijn de verzendkosten € 4,95. 

  

Ben ik verplicht om een account aan te maken?

Ja, je bent verplicht om een account aan te maken op onze webshop.
We willen jou graag in ons GIDOS team en dat kan helaas niet zonder jouw gegevens. 

 

Kan ik in grote hoeveelheid aankopen voor mijn bedrijf en/of organisatie? 
Dat kan zeker! Heb je een sportief team? Sporten doet sporten. Neem gerust contact met ons op via info@gidosokken.be en wij maken een speciale prijs voor jou! 

 


Locatie

Koolskampstraat 24
8830 Hooglede-Gits
West-Vlaanderen
Wegbeschrijving
 

Contactgegevens

info@gidos.be  |  hello@gidosokken.be | www.gidos.be 
0473 36 69 33